fredag 30 november 2007

Regn regn...


Jag vet... hur kan det regna i oknen ( Anna O... det gor det, men inte sa ofta)?
Det har i alla fall varit oppen himmel hela dagen och det verkar inte avta pa ett tag. Men jag gillar regnet, jag tycker faktiskt att det ar jattemysigt.
Har jobbat idag och julpyntat hos chefen sa efter det var jag ratt trott, men sa kom jag hem till varldens mest speedade Tajny. Da var det bara att aka med.
Vi gravde fram julgranen ur foradet och lyckades efter mycket svett att pjata ihop den. Den star numera valdigt stadigt. Hade funderat pa att kopa en riktig men det blev bara inte sa. Ibland far man bara gora med det man har. Aven om varan gran ar en fejk som ar bruten i tva delar och varje ar maste jag eltejpa ihop den.
Sen skulle jag forsoka grava fram alla bollar och sadant som hor granen till. Det gick inte sa bra, men efter manga om och men och gravande i kartonger lyckades jag hitta mina sma julgrans dekorationer. Men nu ar jag alldeles for trott for att hanga dom. Far bli imorgon.

Nu sager jag natti... natti natti

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej amika. snygg mössa du har.
kram morfar

Anonym sa...

Coolt med regn i självaste öknen =)
Här har det toksnöat idag. Skitmysigt. Idag är det ju första advent så jag ska till kyrkan med mamma ikväll och lyssna på lite julmusik. Mysigt!
Trevlig söndag kompis

Anonym sa...

Ge prinsessan en kram från moster Sara