torsdag 1 november 2007

Sitter Pa Jobbet...(igen)





Har nyss atit en underbar lunch. Bryan kopte sushi at mig som jag tog med mig mmmm... spicy salmon. Det ar grejer det alltsa!
Klockan ar snart kvart over ett har och jag har val tankt jobba till fyra (mitt jobb ar flexibelt och det gillar vi). Sag en jattekass film i gar kvall (sjalv, for Bryan somnade vi halv nio pa soffan). Filmen hette Mr. Brooks och Mr. Kevin Kostner spelade seriemordare och Miss. Demi give me Moore plastic surgery spelade polis detektiven med daddy komplex som skulle fanga Mr. Brooks. Helt vardelos.

Vi grillade kyckling och kott igar kvall och at kladdkaka till efteratt, det var supergott. Alskar grillar, onskar jag var battre pa det. Plus, Bryan vagrar grilla i elektrisk eller gas. Det ska vara kol tydligen. Och han har nastan ratt. Det ar oftast godast. Det ar bara det dar eviga vantandet pa gloden och sen masta oroa sig for att den gloder nog lange sa du inte star dar med en jattemor halv oxe. Nej, jag och gloden ar inte vanner...

Nu ska jag jobba lite...

Inga kommentarer: