söndag 11 november 2007

Skon Sondag...


Jag och mitt lilla monster vaknade tidigt, eller jag vaknade vid sex och ville ta livet av mig for mitt nattdrag holl pa at dra livet ur mig. Sa vid halv atta vaknade Tajny och en timme senare var vi ute pa en morgon prommis.
Vi var ute i ungefar en och en halv timme innan vi gick hem och vackte Bryan. Bland annat gick vi till parken och gungade...
Sen forsvann som hela dagen. Jag och Tajny tog en somnis vid elva. Vi sov i Tajnys rum i baddsoffan eftersom Bryan tydligen fick samma sjukdom. Han ar san hypokondriker... hela dagen har jag servat honom med te och medicin... herregud!

I alla fall, jag och Tajny akte pa lite arenden idag och lyckades kopa en inte bara en julklapp utan tva. Jag ar nastan klar!!
Sen akte vi for att halsa pa Rachel pa jobbet. Det var supermysigt. Varje gang vi besoker Rachel pa jobbet sa ar det som en lattnad for mig. Alla vill halla henne och mysas. Kim var dar sa hon lekte flygplan med Tajny tills hon blev for trott sa da var det dags att aka hem.
Sa vi gjorde just det, sa hej hej och akte hem. Val hemma stadade vi Tajnys rum och vek hennes tvatt. Sen la vi oss framfor tvn och myste.
Sa nu sager vi go natt!!

Och till min alskade pappa: Ha en underbar fars dag- Jag alskar dig och du ar en san underbar papppa!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för det,älskar dej också.ge amika en kram från morfar.