fredag 9 november 2007

Vaknade till fina blommor!


Fick jattefina blommor idag nar jag vaknade av Bryan och Amika och fick dessutom ta en valfortjant sovmorgon. Inte illa...
Jag hade lite huvudvark efter gardagens tjejkvall med Rachel. Skyndade mig hem efter jobbet och for och handlade med mitt lilla monster. Sen dok Rachel upp och vi drack vin och at ost och kex till klockan var efter midnatt. Himla trevligt men jag var himla trott idag. Sov anda till tjugo i tio da jag masade mig in i duschen och val dar funderade jag pa varfor jag aldrig satt in en plaststol dar. Den ryms ju alla ganger. Vi har en sandar "dubbeldusch" och en stol skulle inte sitta allt fel. Kan man vila medan man duschar ju!

Sen stadade jag lite och korde lite tvatt innan jag och Tajny akte pa uppdrag. Vi kom inte hem forran hon var nastan sex, sa da lagade vi enchiladas och la oss i "pool position" framfor tv'n.

Sa nu sager vi go kvall!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha jag gillar din dusch stolt ide.

Anonym sa...

Så mysigt m blommor, jag blir ju avis på dig gumman..