lördag 10 november 2007

Lordag igen...


... men inte vilken lordag som helst. Fick just ett jattegulligt telefonsamtal av mina sota Sara och Erika som ville bara ringa ringa sadar efter krogen och kolla laget. Sa himla sota. Tack sa mycket! Alskar er och saknar er massor!

Var pa jobbet idag mellan 9 och 3, sen styrde jag kosan hem och lastade Tajny i vagnen och gick pa en prommis. Hade aven fatt ett paket pa posten. Det var en ersattnings pryl som man her anvanda blojor i, kallas Diaper Genie. I alla fall, sa ersattningen jag fick var aven den trasig sa det loste ju inte mitt problem direkt. Sa jag maste ringa pa mandag och fraga vad dom pysslar med. For det ar inte bra service!

Annars har det inte hant sa mycket nytt, vadret ar stralande och vi har halsan. Men Tajny har lite rinn i nasan men det hoppas jag gar over snart. Hon ar i alla fall alltid pa stralande humor anda.

I morgon har jag en massa att gora sa nu ska jag softa framfor tv'n.

Trevlig Kvall!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ Amika,söndagmorgon i Uddevalla.jag är hos morbror och hälsar på.,han hälsar åt dej.efter lunch ska jag skjutsa han upp till ishallen för match kl 5.har börjat leta hörselskydd för barn men ej hittat än.ha det bra .
puss o kram

Anonym sa...

Jag har sett hörselskydd på jula :)

Var underbart att prata med dig åxå gumman, saknar dig!