torsdag 8 november 2007

Stora drommar!


Mitt pa dagen sa akte vi till flygplatsen for att kliva pa var flight till Orange County for att hamta upp min nya bil, och halsa pa farmor. Nar vi klev pa planet blev alla flygvardinnor helt till sig och ville leka med Tajny. Hon fick till och med halsa pa hos piloten. Ser ni att hon laser sakerhetsbroschyren?

Kande mig saker att sitta bredvid henne.

Hon skotte sig sa himla bra pa flyget. Sen motte farmor upp med oss och vi akte och hamtade min nya parla (bilder kommer).

Hem och duscha och ivag pa middag med Lyle (familjevan) pa Matsus. Supergott med sushi! Och det basta av allt, kliver ut ur bilen och vagg i vagg med Matsus har en scrapbook affar oppnat. Hade tankt smita ut en sekund innan maten kom men jag fick ingen lyckad sittplats. Och nar jag till slut tog mig ut var den stangd. Dalig service!

Val hemma var jag supertrott och somnade jattetidigt efter att ha sett nytt avsnitt av The Hills...

2 kommentarer:

Anonym sa...

fick ni vara därframme, lyllo er!

Anonym sa...

jag gillar tajnys skor, skitsöta :)