lördag 3 november 2007

En valdigt trott lordag...

... vaknade vid sju nar Amika halv kved genom hogtalaren i mitt sovrum. Sa efter jag kralade mig ur sangen och onskade en sovmorgon i julklapp sa fann jag henne i sin sang tuggandes pa en tvattlapp hon hittat pa en av filtarna. Ena sidan av hjarnan tankte ja men hon kan val tugga pa den i tjugo minuter till far jag sova, men andra sidan av hjarnan kunde inte undkomma hur sot hon var och bara ville krama henne.
Sa vi klev upp och lagade frukost innan Bryan kom hem vid kvart i atta. Jag pinade ivag pa jobbet runt halv nio och lamnade en overenergi-isk Tajny och en trott Bryan pa soffan och akte for att tjana en kvarts levene.

Vid halv fyra var jag hemma igen och skyndade mig att ta en snabbdusch. Jag och Amika tog en kort prommis och lekte i lekparken lite innan vi gick hem och at middag. Jag at kyckling med sallad och Tajny fick kyckling med makaroner. Det var mumma. Sen somnade Tajny ett tag och vaknade inte forran halv sju. Jag lyckades plocka undan lite och sortera veckans pappersarbete under tiden. Sen ringde Jessica och svor att hon tappat sitt korkort efter sitt flyg fran San Diego till Virginia Beach. Och fem minuter efter det ringde min alskade van Linnea fran tydligen "the most happening spot" i Stockholm. Pendeltaget ut till Haninge. Jaklar vilket live det var. Men det var sa skont att hora hennes rost. Puss pa dig stumpan!

Sa efter att jag badat tajny, tomt diskmaskinen, kort tva maskiner, sa la jag mig pa soffan for att se den Brad Pitt producerade filmen "A Mighty Heart" med hans kara och silikon-fyllda-lappar-och-boobs-fru Angie i huvudrollen som Mariene Pearl vars man blev kidnappad i Januari 2002 av extremister i Pakistan och avrattad senare. Valdigt gripande film aven om hon struttar runt med sina plutande lappar och total avsaknad av skadespelar talang. Jag ger den en 3 1/2 av 5. Jag tror jag ska lana boken som filmen ar baserad pa. Den kanske ar battre (oftast ar ju boken battre an filmen).

Nu ska jag sova... har en massa saker att gora imorrn!

Natti natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jajag vet, hon är så överskattad.
Och är hon ens så het som alla säger??
Jag tror att hon är mentalt instabil.

Men vatusan, jag hann ju inte träffa "brädan" i somras, vi får styra upp det nästa sommar helt enkelt :)

Love you lots sexy!

Anonym sa...

Hallå! Jag har bytt blogg, och även lagt till dig som kontakt, hoppas du inte har något emot det :) Ha en bra dag!