lördag 1 december 2007

Tyvarr ingen bild

Jag glomde kameran i bilen och det kanns som den ar 5 km bort. Nja men inte riktigt. Det fanns inga parkeringsplatser nar jag kom hem sa jag var tvungen att parka en bit bort. Det ar skitsvart pa helgerna att fa parkering (Merczan har foretrade till var plats), och varje gang blir jag irriterad. jattejobbigt.

Men i alla fall. I dag var en bra dag. jag vaknade vid sju och kunde inte somna om (vaknade forst vid tre av mitt jakla nattdrag som gjorde ont) sa jag klev upp och sag nyheterna. Bryan kom hem och la sig och sov strax efter sa jag pysslade pa i vantan pa att det lilla knytet skulle vakna. Vid atta gjorde hon just det och jag fann henne i sin sang pratandes med en av sina kuddar. Hur sott som helst.
Sa jag och Tajny lagade frulle...mmmm... eggs benedict blev det och Bryan blev serverad pa sangen vilket han alltid uppskattar. Jag mutade han till att folja mig pa IKEA efter det... mattligt glad blev han.

Sa vi bar av strax efter elva och jag strosade omkring och dromde om allt jag ville ha (i-lands problem) men inte hade rad med. Men nagra saker blev det:

* Grona Servetter
* Tva ljuskoppar
* Liten hylla (for vara dvd'r0
* Tyg (ska sy ny koksgardin)
* Gardin stang
* Kaviar
* Daim tarta
* Knackebrod
* Skarvsladdar
* En julstjarna (som inte funkar sa jag maste och byta ut den- Helt vardelost!)

Och Amikas dagens var krakan som kom efter att Bryan kort henne runt runt i vagnen sa la hon av en tarta pa golvet mitt bland alla galgar. Hon blev sa paff hon nastan grat. Men Bryan tyckte hon var duktig som inte kraktes i vagnen... vad ska man saga?
Sa efter det akte vi och kakade lite kyckling nuggets pa Chick-File-A...mmmm mumma!

Rattade hemat och matade Tajny innan vi akte pa ytterligare aventyr, denna gang utan Bryan (han sov). Bland annat var vi forbi Rachel pa jobbet och halsade pa. Hon har en het dejt ikvall hi hi...
Har varit hemma sen ikvall, sytt gardiner, tvattat och atit hardbro mackor till kvallsmal.
Nu ska jag ga och sussa, ar trott i ogat och imorgon har jag en massa att gora!
Kramen

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ville bara skicka en cyberkram, har varit ute och gått i 2h nu, helt galet!
Ska börja packa lite tror jag allt :)
Love ya sexy!