lördag 15 december 2007

Helg helg

Sa da var det ett tag sen sist igen, jag vet, men det har varit mycket.

Sa idag jobbade jag igen och gjorde det bra. Var himla nojd. Sa akte hem och plockade upp mitt lilla monster och akte och handlade en massa nodvandigt. Julen tar alltid gladjen ur en nar det galler pengar, och det ar inte kul. Men men...

Igar akte vi hela familjen for att julhandla, men forst lamnade vi av Merzan pa verkstaden. Sen bar det av till Toys R Us dar vi sakert spenderade en timme. Bryan hade sakert roligare an en kvall pa krogen. Vi hittade lite julklappar men tyvarr inget till Tajny. Plotsligt blev vi alla tre jattehungriga och jag och Bryan akte till Chick File A och Amika sog sin flaska.
Hann med ett besok pa Michael's ocksa. Bryan vantade i bilen och tyckte att det var inget for dom (las: han och Amika) sa dom satt och lekte i bilen.
Sa vidare akte vi och sokte presenter utan resultat, plus det var fredag och alldeles for mycket folk, sa vi blev less och akte hem. Vi gor ett nytt forsok pa mandag.

Annars har det varit mycket med julen, klappar och planer och diverse andra saker. Stress stress, men jag alskar det!

Tajny vaxer for varje dag. Hon har nu fyra tander, tva armar, tva ben, och en himla skon attityd. Hon forsoker ocksa sta upp sjalv vilket ar himla kul att se, men hon blir battre och battre pa det.

Nu ska jag se en film, ska forsoka blogga mer imorrn.

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej kompis, jag tänkte msndejta dig idag, men det gick dåligt.
Jag fick liksom köra solo..

Men jag går sista natten nu inatt, sen är jag ledig i en vecka, så lätt att vi ska hokka upp en kväll i veckan och vina lite :)

jag saknar din sköna stämma!
Ha en skön kväll hjärtat, så ska jag börja jobba nu.
Älskar dig massor och kramar till hela familjen!!!