söndag 16 december 2007

Skon Sondag



Sondag kom alldeles for fort, jag var verkligen jattetrott i morse men men, klev upp vid sju och hamtade Tajny, matade henne och sag lite nyheter. Sen akte vi att se lite sno vid ett shoppingcenter, men det slutade med att vi kom for sent, sa det mesta hade smalt och den sno som var kvar var brun av all lera. Sa jag och Tajny lamnade Bryan hemma och akte till Fountain Hills for att halsa pa Rachels familj. Till och med hennes bror var dar. Sa vi hangde lange allihopa och sag lite fotboll och pratade en massa. Hennes foraldrar har ett underbart hus med utsikt over bergen. Tajny var sa himla snall hela tiden, lekte pa mest med Rachels pappa och bror (jo, hon foredrar killar) sen at vi en underbar middag med helstekt kalkon, potatismos, sallad och en massa tillbehor. Det var toppen.
Men runt sex sa jag och Tajny god afton och akte hemat, vi tog ett snabbt bad sen somnade hon som en slocknad. Jag ar jattetrott just nu sa jag ska ga och sussa.

Natti pa er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sötnosen charmar ju alla i hennes väg, så det är ju inte konstigt att killarna faller för henne :)

mamsen sa...

Tack underbara Carro för julkortet. Önskar er en underbar jul.
Kramar "mamsen"

Anonym sa...

Nu ska jag fara till mormor o hänga :)
Hälsar henne från dig kompis.
Puss puss