lördag 8 december 2007

Regnig lordag


Sa jag var uppe for sent igar kvall...IGEN!
Men det var en massa avsnitt av "Will & Grace" och jag blev snabbt beroende. Plus, det regnade ute sa det var sa mysigt att ligga i sangen och hora smattret.
Anyways, klev upp vid sju i morse, redan innan Tajny var uppe. Sa jag drog igang en tvatt och gjorde mig klar for jobbet. Det gick riktigt bra, tiden gick forbi sa fort och hux flux vara klockan tre och jag var pa vag hem. Jag var riktigt trott. Tror inte jag har aterhamtat mig fran torsdagen an. Val hemma lekte jag med Tajny ett tag innan hon somnade och jag tog en tuppis pa soffan. Har forsokt messa min alskade van S som ar pa Gran Canaria men hon verkar busy (all the power to her). Jag vill ocksa aka pa semester!!
Sa jag kom hem och stadade upp lite, och efter Tajny hade somnat akte jag och handlade lite och nu ser jag "Thelma & Louise".
Sa jag sager natti for i morrn ar det staddag...

Inga kommentarer: