fredag 7 december 2007

Jag, Rachel och tre flarror senare...


Sa det har varit en liten paus i mitt bloggande.
Jag har forsokt avklara julklappsinkopen och en massa annat. Bland annat var vi till svenska ambassaden i tisdags for att fixa Tajnys svenska medborgar grejs, vilket gick bra och fomodligen far vi hennes nya pass om nagon manad. Efter det var jag och Tajny pa staduppdrag i lagenheten i nagra timmar innan Bryan kom hem fran skolan. Tajny badades och lades och sen at jag och Bryan mammas goda kyckling pasta gratang. Mumma...
Onsdag gick forbi alldeles for snabbt. Men den avslutades med att jag och Bryan somnade till Pirates of the Carribean nummer 3. Alldeles for lang...
Sa kom torsdag och jag jobbade, skrev bla 250 julkort och adresserade dem. Skyndade mig hem och borjade fixa. Rachel kom over pa middag och lite drinks. Tre flaskor senare var vi i sang och Rachel ville sla pa en film, sa vid ett somnade vi bada till "the nanny diaries".
Men filmen tog vi igen idag.
Vi har seriost legat pa soffan hela dagen fram till nastan atta da hon for hem. Vi har sett tre filmer, tagit Tajny till parken, och atit pizza.
Nu ar jag trott sa jag sager natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Värsta coolingen!

Anonym sa...

Sötnos, hon var ju lika fin som alltid, bara lite häftigare :)