torsdag 20 december 2007

Snart ar det jul!


Vilken stress, alla klappar, all stadning, allt allt allt...

Men som tur ar har jag snart gjort allt klart innan vi aker till Cali pa lordag.

Veckan har gatt alldeles for fort.
Vi har fixat Bryans bil (antligen!), kopt ALLA pressisar, forsokt att hinna umgas och haft en himla mysig bbq igar.

Idag var jag pa jobbet nastan hela dagen. Det ar inget att klaga over nar man far betalt for att sla in presenter och ha tvn igang samtidigt!

Jag plockade upp Tajny och akte och gjorde dom sista arendena.... nu ar jag helt slut, har slagit in klappar ikvall ocksa. Om tomten behover hjalp kan jag saga att jag har en valfylld resume!

Ah, jag ar sa peppad! Snart ar julen har!
Fick en tidig overraskning av Sara haromdagen (tack hjartat!). En massa dipp, och diverse, och som vanligt kom kuvertet i en plastpase fran posten, ha ha!

Nu ska jag ga och sussa, skriver mer i morgon afton nar jag kommer fran jobbet!

Trevlig Freda!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahha, sorry kompis, men jag hade 2 kuvert denna gång, ett litet i det stora..
Men men.
Huvudsaken var att ni fiock det iaf :)

Ha en underbar kväll kompis, love ya lots!
Hälsa alla så himla mkt!!!!!