torsdag 25 oktober 2007

Sitter Pa Jobbet...

... och finurlar pa vad jag ska gora ikvall. Jag maste och handla lite i alla fall antingen i kvall eller imorgon. Kanske far och halsar pa Rachel efter jobbet, det ar alltid kul.

Var uppe tok for sent igar och sag bara skrap dessutom den sista timmen. Ja, det fick jag betala for i morse, jag var sa himla trott. Kom pa jobbet och sag att tightsen jag har pa min ar dom som har ett hal i dom ( varfor kan jag inte bara slanga bort dom??). Oh, well. Tur man ar tat och kan bara kopa nytt hela tiden (eller?).

Pratade med svarmor igar och hon berattade att allt ar fullt med sot och varken hon eller resten av familjen kan ha kontakt linser i, sa skitig ar luften. Stallet dar hon haller sina hastar fick ta emot 150 hastar som evakuerats fran omradet och tydligen ar alla hotell, motell och skokartonger upptagna.

Ska bli intressant att se hur det set ut nar jag aker om tre veckor...

Ska gora lite nytta....

3 kommentarer:

Anonym sa...

FUnkar det att lämna komentarer nu då??

Anonym sa...

JA det gör det!
Världsklass!

Anonym sa...

jag tänkte bara säga att jag brukar åxå smygblogga på nätterna, på jobbet vet du :)
hehehe..