lördag 27 oktober 2007

Sa var det lordag...


Jag skyndade till jobbet vid atta for att skjutsa chefens ena pojk till sitt fotbolls grej. Hann precis slanga i mig lite havregrynsgrot. Val pa jobbet hade chefen akt till Sedona med maken, vilket var helt okej. Hon behover en semester.

Kom hem vid tre och fann min "father in law" sovandes i soffan med hans tva barn lekandes pa golvet med Tajny och Bryans tva smabroder springandes omkring.

Jag var for trott for att ta itu med det sa jag gick och duschade. Sa himla skont. Pa nat satt lyckades Bryan fa dom att fara sa jag och Tajny akte till Michaels for att handla lite akryl farger och ett fotoalbum.
Val hemma at jag tva enchiladas och sallad till middag och resten av kvallen spenderades med att tomma diskmaskinen, bada Tajny, skriva ut en massa bilder, prata med Jessica och flippa pa tvn. Inte sa spannande med andra ord. Mer imorrn, for trott nu...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du inte prata lite mer i filmerna med Tajny. En annan har ju inte träffat dig på jättelänge och det är himla roligt att höra din röst, om än via internet =)

Anonym sa...

instæmmer! =)

Anonym sa...

jag har roliga eskapader att berätta om.. vi måste tajma oss nån dag framöver :)

Anonym sa...

bara skickar en cyberkasse med kramar, saknar dig kompis :)