torsdag 25 oktober 2007

Jag har varldens basta chef!


Hur manga av er har en chef som levererar lunch till er?
Min gor det.
Idag kom hon tillbaka efter ett mote med en supergod tonfisk sallad och frukt till efterratt.. Mumma.

Jobbade idag till fyra, sa det var gasen i botten hem (eller som Rino sager: "du kor som du stulit bilen") och hamta upp Tajny och aka och handla lite.

$ 42 senare var vi hemma och bestamde oss for att stada till Tajnys rum lite och sanka hennes sang. Hon kan dra sig upp nu till staende (ovationer ar valkomna) och hon blir alltid jattenojd nar hon klarar det.

Var tvungen att boka en ny lakartid i dag for min immigrations ansokan (maste gora den om igen) men som tue ar sa behover jag inga sprutor den har gangen. Ja, eller typ....

Har ocksa kommit pa ett nytt i-landsproblem. Nar jag handlat och har Tajny med mig, hur ska jag fa alla varor med mig in samtidigt som henne. Ska jag lamna henne i bilen och lasa den, eller ta in henne satta ner henne och lata henne grata (for hon har fatt separationsangest) sa Bryan vaknar?? Hur jag an gor far jag nog inga poang hos super mamma klubben.

Har nyss avslutat en skrackis, 1408, ingen hojdare direkt, sa jag tror jag ska ga och slumra...

Natti...

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag diggar din chef, hon är så snäll :)
och ja jag vet 1408 suger.
tajny är skitsöt, och jag gillar hennes sverigetröja!
SEXY!!

Ska en sväng på stan nu, vi hörs kompis!

Anonym sa...

Helt klart bra chef.
Gillar du din nya blogg? Jag har varit runt och kollat på andra gratisbloggar för att se om man kan redigera som man gör på blogg.se, men tyvärr har jag inte hittat nåt lika bra som blogg.se när det gäller just redigeringen.
Jag hörde nämligen att du ville redigera bakgrunden på din blogg här.
Jag kollade upp det där i förrgår och om jag minns rätt så hittade jag inte vars man skulle göra den ändringen.
Men din blogg är ju fin ändå!
Kram