tisdag 30 oktober 2007

Jag hatar verkligen sprutor...


... men jag har inget emot att se andra ta dom. Var hos doktorn idag (igen) for en immigrations kontroll (igen). Dom av doktorns forvaning nar jag klev in genom dorren. Har funkar det sa att du maste ga till en speciell doktor for immigrations kontroller (trots att allt han gjorde var mata, vaga och ta blodprov). Sa jag kan inte ga till min vanliga, vilket suger (det suger $200).
Men det var inga nya sprutor sa jag var darifran vid tio.

Jag och Tajny gick pa prommis pa eftermiddagen och knallade efter det forbi affaren for att handla lite stadsaker. Jag hoppas jag far ersattningsvagnen fran Graco snart for allt jag har ar hennes lilla resevagn. Det har ingen korg eller nat sa det ar jobbigt att fa med sig nat hem.

Oj... nu vaknar monstret.... aterkommer

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet sprutor suger!
jag ska ju ta bort födelsemärken på onsdag nästa vecka.
HUVVAHUVVAHUVVA!
Har lyckats fixa till mig lite lugnande droger, och så ska jag kleta in hela mig i emla, be läkaren att pumpa mig full i lokalbedövning och be till gud.
Jag har änsålänge ingen dödsångest, men jag lär testamentera ner allt jag äger innan jag ska dit.
Ska typ ta bort minst 4 st!!
Fybubblan.