måndag 29 oktober 2007

Hej Vanner!


Sa nu ar det mandag kvall (igen) och jag sitter och ser "the Bachelor". Jag har ju (tack vare min kara och lilla van Anna) nu blivit beroende av Scrapbooking. Herregud alltsa vad det finns grejer, och det ar sa himla kul!

Och som gradden pa det hela kan jag ju blanda det med mitt andra beroende som ar fotografi. Jag ar helt sald alltsa, snart kommer jag sakert att bli farligt beroende sa att hela mitt sociala liv tar skada och jag maste ga pa avvanjnings kurser a la Anonyma Scrappers.

So anyway, igar var det sondag, och en hektisk sadan. Jag tog en langprommis, akte pa en massa arenden och halsade pa Rachel. Jag och mitt lilla bihang var inte hemma forran efter sex.

Jag och Amika somnade tillsammans i soffan pa aftonen, det var supermysigt. Men efter typ tjugo minuter hade mitt ben och min arm total somnat och jag hade kramp sa jag holl pa do. Sa jag badade Tajny och slog mig ner for att se en film.

Vaknade tidigt imorse och tog en lang dusch. Sen vaknade Tajny och vi at en underbar frukost tillsammans. Jag packade henne i bakfickan och akte till tandis. Sa jag traskade in och han skulle kolla att mitt nattdrag satt ratt och sa. Men helt plotsligt ville han dra at den lite och jag forklarade om min nara doden upplevelse vilket han totalt ignorerade. Han tom skrattade medan han drog at den. Nu fasar jag over natten...

Whatever, efter det akte vi hem och lagade lunch till Bryan somo var pa vag pa skolan for nan slags studie session med Chris. Jag tvivlar att det blev mycket gjort. Sa jag och Tajny gick pa langprommis bla till Target (avis Sexy??) och kikade pa vaskor och scrapbook saker. Sen traskade vi pa banken och sen till affaren. Jag kopte chips och yogurt som jag har gjort dipp pa..mmmm mumma!!

-om nan kanner sig traffad sa ar det ont om dipmix i mitt casa, dill & graslok eller holliday valkomnas. Om ni gillar mig kan ni skicka och om ni inte gillar mig och vill att jag gar upp en fasligt massa i vikt far ni garna bidra anda.

Nu blir det tv....

2 kommentarer:

Anna I Vida Världen sa...

Hej! Ja, jag vet, när man väl börjat med det kanm man inte sluta... Jag pysslar varje dag nu. Ännu värre, jag handlar varje dag. billigt blir det inte. Men kul! Om du hittar en Anonyma scrappers grupp så här av dig. Jag är nog beroende! Kram

Anonym sa...

Ja att jag är! Jag måste säga att target är lätt underskattat.
Sitter och hatar (jag vet att det är ett starkt ord, men det gör jag) min UTVÄXT. Shit det är som värsta autobahn.
Huvva.
Har itne gjort skallen sen i aug.