onsdag 24 oktober 2007

Jag har varit en latis idag...


... och jag ar stolt over det!


Detta ar en
lista av effektiva saker jag gjort idag:

* Bytt toalettrulle pa gast toaletten (jag var sa lat att nar jag gick in upptackte jag att papperet var slut sa jag gick till min egen)

* Tomt diskmaskinen

* Duschat (raknas det?)

* Lagade middag (kunde atit ute!)

Det var val en kort men charmig lista. Detta medfor ju
direkt att listan infor fredag ar betydligt langre ikvall an den var i morse. Men jag tyckte att jag fortjanade en latisdag.

Sa att efter att inte gjort nagot riktigt produktivt pa hela dagen sa lagade jag mig en god laxmiddag med farsk spenat och blue cheese dressing. Supergott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du min första ranch är strax slut!!
INTE okej.

Anonym sa...

Shit Sara leder lätt kommentarligan på din nya blog. Med råge!