söndag 10 februari 2008

Sondag Kvall


Oj vad trott jag blev helt plotsligt. Kanns som jag blivit overkord av en angvalt. Klockan ar jut efter nio och det kanns som hon ar midnatt. Kanske haller jag pa att bli gammal. Men det konstiga ar att det spelar ingen roll hur lange jag sover, jag ar anda skita trott pa morgonen. Inget ar da ratt!

Och bara skit ar det pa tv, fy farao. Man kan ju tycka att pa atminstone en av mina fyrtielva hundra kanaler borde det visas nagot som inte far ogonen att bloda.

Anyhows,

Vi var ute och smashoppade idag hela familjen. Jag fick en alla hjartans dag pressi! Men mer om den pa den egentliga dagen. Tajny fick nagra saker med sa hon var helnojd!

Mina alskade van Linn ringde mig imorse, hon ar for sot. Hon traskade omkring pa "huvudgatan" i Chamonix och ar numera agare till skidor. Det ar tydligen det som ar inne nu, snowboard ar sa 2006 tydligen. Tack for att du ringde stumpan!

Nae alltsa, det har gar inte. Jag maste ga och sova. Har ett viktigt mote imorgon vid tio sa jag maste fa riktigt med somn (ingen ursakt ar en dalig ursakt for att ga och lagga sig nio).

Natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna för dig kompis, du kommer att klara det galant.
Jag är helt övertygad.

Ta bara med varje pappersbit du kan tänka dej att de vill ha.
ALLT.

Typ till-och-med nån teckning som tajny gjort.

Snart slutar jag, tjohooo!!

Vi hörs sexy!

Lina & Linn gör de muligt sa...

det är inte alls skidor som gäller längre.. Linnsan har skadat ledbandet och hoppar på kryckor... tacka vet jag snowboard!

oj oj vad jag saknar er... drömde om er i natt jag och hela cham gänget va i phoenix på rajtan tajtan och jag smet från festen för att hälsa på er... super mysigt!!

Sköt om er massa!! puss å kram