torsdag 14 februari 2008

En Hjartans Dag

Sa var Alla Hjartans Dag snart slut, jag och Tajny har hangt hela dagen och haft det supersoft.

I morse vaknade jag av hennes vackra stamma vid halv atta, sa vi lagade frulle tillsammans och sen gick vi pa var dagliga morgontur. En riktig idiot har bestamt sig att var parkeringsplats ar hans parkeringsplats sa jag stampade ivag till kontoret i morse och bad dom bogsera bort honom, sen tvar andrade jag mig och bad dom att bara ge honom en varning. Trots att han parkerat dar tre natter i rad nu. Sa tjejen fran kontoret kom ut och pimpade upp hans ride med en fet orange fargad stocker (typ 20x20cm) som tydligen ar jattesvar att fa bort. Sa jag gissar att halva slaget ar vunnit.

Efter det somnade Tajny och jag slog mig ner pa soffan och sag resten av "No Reservations", helt okej. Och till slut vaknade Tajny och vi gick och badade i poolen. Hon hade superkul och vi spenderade en bra timme dar.

Vi tog en snabbdusch och akte for att handla lite innan vi akte och halsade pa Rachel pa jobbet. Dar hade Amika en trevlig tid dar alla ville halla henne och leka sa det var ratt avkopplande. Efter det sa styrde vi kosan hemat men vi stannade pa Target pa vagen hem och upptackte att all choklad var 90% off. Sa det blev en massa sena presenter till sana som jag kommer att traffa snart.

Och jag hade aven nojet att prata med min alskade Sara idag. Hon hade fatt ett pressi pa posten och hon ville dela med sig av gladjen. Varldsklass!!

Kom Ihag: Inga vaskor fortjanar att sitta pa golvet (speciellt inte vita)!

Citat: Sara

Men nu har hon en losning... som dessutom matchar allt!

Nu ska jag ga och sussa och till alla er dar ute- Happy I Love You Day!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjohoo!!

Tusentusentusen tack ännu en gång!!
Love it :)

Och att jag ksa blogga om hur geniala de är, måste bara äte lite före:)

Puss från din Ostkrok