söndag 10 februari 2008

God Morgon


Morrn morrn,
Klockan ar snart nio och det ar nu 14 grader ute. Jag har haft dom konstigaste drommarna inatt, om insekter (vilka jag har stor skrack for) och om att jag var pa kryssning. Det a andra sidan var skita najs, Sara och Anna var dar med (jag tror nagra fler var dar som jag kanner men jg sag dom aldrig). Det var 24 timmars gratis buffe med mat och dryck, plus sa fanns det en bio som var gratis och visade alla mina favoritfilmer.
Ah, om livet kunde vara mer som en drom-kryssning.

Tack Sara forresten for igar kvall, att du lyssnar och sa.

Nu ska jag och Tajny laga lite frulle, Bryan jobbar sent, men vi hors sen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! Jag vill gärna hänga med på din kryssning, verkar skitnice. Vi får lov att åka på en verklig sådan i sommar... Eller kanske åka till Las Vegas? Kram

Anonym sa...

Jag är lätt på!

Sen så finns jag alltid där för dig kompis, det vet du väl :)