onsdag 13 februari 2008

En hektisk dag


Sa jag vaknade till vackaren i morse runt sju och akte pa jobbet vid halv atta, lite sen men det ar alltid bra att ha en forstaende chef.
Sen gick dagen fram till tre och da skyndade jag hem for jag och Tajny var bjudna pa fodelsedagskalas av Chloe som fyllde ett.
Vi slog in ett paket och kladde oss i ratt klader och sen bar det av. Synd jag inte har nagra bilder, min kamera dog.
Sen skyndade vi hem och lagade middag och nu har Tajny nyss somnat sa jag ska avnjuta en film " No Reservations".

Vi hors imorrn!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, hon är så söt! Fantastiskt. och btw, Chloe - ett underbart namn (om jag får en tjej någongång ska hon heta det:)) Massor av kramar till er!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.