måndag 11 februari 2008

Mandag igen..


Sa aterigen kandes det som ett tag kort over mig i morse nar jag vaknade. Men men, jag slapade mig upp vid halv atta och gjorde mig redo for dagen.
Jag hann forbi tandlakaren vid halv tio och efter det hade jag en konsulation med en lakare for att gora laser operation for ogonen. Dom gjorde en massa tester och bland annat sa droppade dom nagra ogon droppar som tydligen halverst forlamar ogonen och det gjorde dom verkligen, Kunde knappt se min hand.
Sa nu far jag fundera lite, ar himla nervos men men, vi far se...

Jag och Tajny lag vid poolen i eftermiddag. Hon hade sa himla kul i poolen. Det ar antligen sa varmt att det gar att springa runt i bikini och inte frysa.

Klockan ar nu snart nio och jag ar jattetrott. Det ar sant, jag haller pa att bli gammal!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bikini i februari..

Jag ÄR avis :)