lördag 9 februari 2008

Comeback!


Hej alla glada!

Da ar vi pa gang igen. Det har varit ett tag kan jag nog lugnt saga.
Saker har varit hektiska, pappa har varit har och det var underbart. Ibland onskar man att dom var narmare an dom ar. Tajny vaxer sa det knakar, hon forsoker ga med hjalp av det ena och det andra, men an sa lange inga egna steg.

Jag har pysslat med lagenheten lite. Pappa kopte en jattebra hylla at oss fran mitt moderskepp (IKEA) som passar ypperligt i vardagsrummet. Sa jag har forsokt hitta en massa ramar att stalla upp. Har aven malat tva nya tavlor till lagenheten som kommer att aka upp snart.

Har jobbat hela dagen idag och ikvall akte jag och Tajny och kikade pa farbror Geoff's basketmatch. Det tyckte hon var himla roligt. Hon klappade och stojade hela tiden.

Mer nya saker och handelser kommer...

Kramen

Inga kommentarer: