söndag 30 mars 2008

Sondag Kvall

Efter en jattelang dag sa ar jag snart pa vag i sang.

Jag och Amika motte upp med Ashley och hennes lilla Chloe idag (hon ville inte vara med pa bild) pa beachen vid varan pool i morse vid halv elva. Tjejerna hade superkul och badade tillsammans. Sen gick vi vidare till lekparken och gungade och akte rutshkana innan dom tva toserna blev trotta. Sa vi gick hemat och Tajny slumrade och jag la mig tillratta i soffan och sag "A New World". Helt Okej faktiskt.

Vid halv fyra vaknade Bryan och vi akte till "The Pink Flamingo" och at middag. Maten var varldsklass men servicen sog, sa vi akte hem, bakade brownies och mos i soffan ett tag innan Bryan var tvungen att ga och sova. Jag och Tajny packade ihop och akte till Michael's och inhandlade lite saker for att gora Tajnys ett-ars scrapbook.

Vid atta la jag Tajny och sen somnade jag i soffan sa nu ar uppe i halv-lage och onskar alla en trevlig natt!

Nu lagger jag mig i sangen... Natti!

Inga kommentarer: