torsdag 27 mars 2008

En helskon dag


Jag vaknade imorse med en himla massa energi, sa det blev fyra tvattar, torka, sortera, vika, och hanga innan jag och Tajny gick till lekparken. Hann aven prata med mammi och pappi och kare broder en stund pa morgonkvisten. Alltid trevligt.
Val i lekparken spenderade vi sakert en timme mellan alla rutshkanor och dom nya bebis gungorna som dom sa snallt satt upp efter mitt forslag.

Sen var Tajny sa trott sa hon slumrade nastan dar hon satt i barnstolen och at lunch. Sa efter hon slumrat sa la jag mig i soffan och forsokte se filmen "Superbad". Inte min sorts humor sa jag tappade intresset ganska fort, men lat den ga medan jag dammtorkade och plockade undan.

Nar val hon vaknade sa at vi ett mellanmal och akte till Rachel for atat halsa pa och bada lite. Det var jag, Tajny, Rachel, Marisa och Kim. Vi hade supertrevligt i flera timmar innan kvallen sakta smog pa oss. Hann en svang till affaren pa vagen hem ocksa. Vi inforskaffade lite barnbalsam till Amika och ny solkyddskram till henne. Hennes har vaxer sa himla fort och farmor hade barnbalsam som gjorde hennes har sa himla glansigt och fint sa vi var bara tvugna att inhandla.

Nu ska jag lagga mig i soffan en stund innan Bryan aker pa jobbet, imorgon har jag en massa att gora.

Kramar!

1 kommentar:

Emmy sa...

hej gumms! grattis till huset =) min mail e emmy_helsing@hotmail.com.

Jevla johanna!!! shit jag trodde de bara var pensioneerer som fick komma till soffan =) haha