måndag 17 mars 2008

Happy St. Patty's Day!


En dag som gar i gront, och bar du inget gront sa blir du nypt...HART!



For pa jobbet imorse, kom hem, sadlade om, skulle pa lektraff, men ungen (inte min) hade feber sa det blev inge.


Istallet for jag och Tajny och halsade pa Rachel pa jobbet i typ tva timmar. Jattetrevligt. Sen akte vi och handlade lite och hux flux var det nastan laggdags. Har slagit in en present som ska skickas pa posten imorgon till Madison, Bryans guddotter, har jobbat pa mitt cv och sett lite tv.
Nu ska jag nog gora kvalla. Aker till Cali pa torsdag och en av mina gamla vanner Oscar ar dar sa vi ska formodligen mota upp med Nick.
Sen en glad nyhet!
Min alskade van Sara har ANTLIGEN bokat sin biljett och kommer den 28 juli och stannar 2 MANADER, jippie!!
Sa glad, sa glad.
Nej nu ar det natti, kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Glad Pattysdag!

VAd trist att Tajny är sjuk, hoppas att hon kryar på sig snart :)

OCh hur asbra är det inte att bijetten är bokad o klar.. världsklass!!

Jag har tänkt betala av den med min nuvarnade månadslön, så det blir vatten och bröd resten av månaden, men det SKA GÅ.

Har även idag beställt efter dollar för 16.000SEK, dollarn är så låg nu, ligger under 6kr strecket!
VÄRT.

Så förhoppningsvis så kommer jag att tjäna en hacka och annars så tar jag med mig allt då jag kommer till dig.. det löser sig.

Tjohooo!!!

Pöss kompis!

/S

Anonym sa...

Det var mig en riktigt söt liten tjej!

Anonym sa...

Hej kompis och trevlig tallfriday.

Jag missade nog dig bara idag.. men det betyder inte att jag provar imorron med :)

Hoppas att du har kul i Calif. jag är bara sååååå nyfiken på hur huset ser ut!
Shit så kul!

Ha en trevlig kväll kompis, love you.

(hälsa alla så mkt)

ja jag gör ett minipaket just nu.. innehåll? småpressis till tajny och serietidiningar till Bryan och din.

PÖSS

/S