tisdag 11 mars 2008

Sa var tisdagen nastan over


Jaklar, dagen bara rann ivag och inte blev det mycket gjort heller.


Tajny traskade runt hela lagenhetsomradet och holl mig i handen, gissa om hon var trott efter det. Hon nastan totaldackade i barnstolen nar hon at lunch. Stackars liten. Nu traskar hon lite pa egen hand, men hon ar sa feg att hon satter sig ner nastan sa fort man slapper hennes hand.


Nu sitter jag och glor pa dumburken lite grann. Jakla American Idol ar pa (har dom ALDRIG uppehall??), sa himla less det. American Idol och Linda

Bengtsing ar bada lika overhypade och irriterande. Kan dom inte sla sig ihop, krypa ner i en spypase och forsvinna. Herregud, forsoker lasa Aftonladet, Expressen etc for att fa veta vad som hander hemma och vad far storsta rubrikerna?

* Linda Bengtsing Attackerar Charlotte Pirellis Diet Plan

* JA jag ar singel (Linda Bengtsing)

* Linda fortfarande foralskad i sin barndomskarlek

* Se Linda's Nya HETA video

Och som "the icing pa sin egen tragiska kaka" har hon aven en blogg pa expressen.se. HALLA, kom igen!

Snacka om att jag onskar att nan stenrik hollywood brat aker dit for ett DUI igen.

Ja, annars inte mycket nytt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj så du har bloggar massor!
jag läser och läser allt som jag missat.. suerkul!!

/S