måndag 10 mars 2008

Nu ar det klart!

Tajny i stekpannan!
Nu har min dator total kajkat, bojkotta all elektronik kanner jag for men det ar svart nar jag ar sa himla beroende av internet. Jag kollar allt fran mail, bloggar, adresser, nummer, nyheter, en total it nord med andra ord. Men forhoppningsvis sa kan Bryan (datakille i Cali) fixa den nasta vecka.
Och for ovrigt sa har ar vi numera med hus i Cali, ett hyres med tre sovrum, tva badrum och pool pa bakgarden, tji tjing, livet ar underbart!!! Ar sa peppad jag haller pa att ga i bitar. Den stora flytten sker sista helgen i april. Lite nervost men himla kul.
Nu maste Bryan ta datorn till jobbet, men kram kram!

2 kommentarer:

Emmy sa...

Hej trodde du førsvunnit dær ett tag =) Hus!!! hur avis ær man då! All lycka till dej gumman puss puss

Anonym sa...

Åååh så härligt! Hus och allt! Är sååå avis. Vilket område blev det då? Långt från bryans familj?
Hur blir det med resa till sverige då? Fått papperen klara? Jag saknar ju er så mycket! Kom hem!
Kram