fredag 14 mars 2008

Morrn morrn!




Harlig fredag morgon, solen skiner och det ar 23 grader ute. Tajny och jag var uppe redan kvart over sju. Lilla stackarn hade en olycka i sin sang sa vi var tvugna att snora allt i tvattmaskinen.

Nu ska vi snart gora oss klara, jag maste till Tandis och justera mitt nattdrag. Det ar jaklar skyttetrafik dit, maste justera den typ varje/ varannan vecka. Sen ska vi ga och se hur Bryan mar. Han hade "Bryan's Night" igar kvall med Chris och nagra andra polare. Kom hem med Chris runt halv tva sen snackade dom skit till runt tre och nar han la sig havdade han att klockan var halv ett. Ha ha, och forklarade att jag kanske inte kan klockan. Men han fortjanade att ga ut och roa sig, jobbar sa hart stackarn.

Kudos till Sara som har tians ferre ikvall forresten, ha sa trevligt!

Och Lycka Till Min Allra Minsta Van pa jobbintervjun, du kommer att segla igenom den!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade superroligt kan jag lova..
hahahha eller du vet ju nu allt vad som hände ;)

/S