onsdag 23 april 2008

Stressen ar pataglig...

... nu ska jag ta itu med koket, bla bla bla. Snart kommer jag val att dromma om flyttkartonger. bara hamna i en kartong, ha ha!!

Pappa berattade att han ar overlycklig att jag kommer hem, vilket skulle lata underbart och solklart for vem som helst. Men nar han plotsligt sager det efter att ha beklagat sig pa antalet lador och brate pa vinden sa far orden en helt ny mening.

Tajny springer omkring har och forsoker hjalpa mig att packa och for det fick hon en "riktig" kaka men vi sager inget till pappa. Vi har egna hemlisar hi hi...

Dessutom har jag en glad nyhet! Antligen har dom beslutat att sla pa varmen i poolen har igen. Det har varit lite halvfruset ett tag nu (jag vet, i-landsproblem) men nu kan jag och Tajny ga och simma nar vi vill. Hon ar sa duktig, simmar nu helt sjalv med med sana dar sma flytgrejer man trar pa armarna. Ser ut som hundsim nastan nar hon paddlar framat. Men det ar bra, min kare bror simmade hundsim till han var sakert 12-13.

Igar afton/kvall hade vi besok av Bryan's yngre broder och deras mamma. Bryan och Goeff sag basket medan vi andra var i lekparken och i poolen i flera timmar. Hade riktigt trevligt, plus jag fick en massa "flytt-tips". Nu ska jag bara hitta lappen jag skrev upp dom pa.

Pa aterseende!

Inga kommentarer: