fredag 4 april 2008

Nagra Dagar Har Gatt...


.., men allt har ar som vanligt, plus lite stress. Kunde "stressa av' mig lite igar kvall med alskade Sara (tack hjartat)!

Har min andra (och forhoppningsvis sista) immigrations intevju om en vecka sa jag gar igenom papper och kopierar for halva livet. Jag kan arligt saga att jag hatar immigrations byrakration har, suger fett!

For ovrigt sa har vi haft tva helbra dagar med Bryan ledig (tis och ons). Aven om jag jobbade lite i onsdags sa hann vi fa lite familje tid in.

Igar lag jag och Tajny vid poolen mest hela dagen med Rachel, Marisa och Kim. Vi alla fick en massa farg men det ar lite trakigt att se ens dotter med en battre branna en en sjalv.

Idag har vi sprungit en massa arenden, handlat, badat, gungat och lekt en massa. Sen har jag tvattat och stadat ikvall sa nu ar jag helt enkelt slut. Batterierna lagger jag pa laddning.

Hors imorrn!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet det är ju lätt orättvist. Hur kan tajny våga skaffa en hetare tan än vad vi ska få??

Själv så kommer denna sommmar säkert inte bjuda på en massa sol, så sara vitansikte kommer nog att anlända glad i vågen :)

Det är alltid kul att prata med dig vännen, lycka till än en gång!

Vi hörs!
/S