måndag 21 april 2008

5 dagar kvar!

Ah, tjena mittbena. 5 dagar kvar och jag har allt mellan himmel och jord att packa. Har redan lyckats skrapa ihop en sadar 20 kartonger men det kanns som ju mer jag packar, ju mer har jag kvar. Helt sanslost!
Men eftersom jag vet flyttning efter att ha flyttat en del i mitt liv sa har jag upptackt att man alltid har mer saker an man beraknar. Sa nu infor denna flytt har jag insett att dom ytliga sakerna inte ar sa viktiga, det viktiga ar att rensa. Jag har en ny regel vad galler garderoben. Har jag inte anvant plagget dom senaste 6 manaderna sa aker dom till donationer. Samma sak galler kokssaker. och nar det kommer till badrummen (har 2) sa om man inte anvander kramer, grejer, smink, etc, sa slang ut det.
Kanns som att livet blir mer organiserat om man valjer bort onodigheterna i livet och bor i en lya dar "saker" inte tar over ens liv.

Sa nu ska jag ga igenom det dar grasliga skapet dar jag har skyfflat in en massa skit dom senaste manaderna, och inse att jag faktiskt inte behover den skiten langre.

Jag och Tajny har haft en trevlig dag daremot. Hon hade en lektraff imorse och pa eftermiddan sa badade vi och lekte i lekparken ett tag innan kvallen krop pa.

Men nu, ater till packning!

Inga kommentarer: