torsdag 13 november 2008

Torsdag Kvall

For forsta gangen pa lange sa jobbar jag numera sex dagar i veckan (!).

Hade min forsta (eller tredje for dom lat mig slippa dom forsta tva) tranigsdagarna pa jobbet. Jobbade expo idag, dvs personen som serverar maten. For i USA sa serverar inte servitorerna maten, det ar oftast Expo's som gor det. Men det var himla kul. Och jag larde mig en massa om hur talrikarna ser ut, vilka saser som ska med vad och etc.
Trodde jag skulle stanna till efter tre, men Cres (min tranare) for redan klockan tva med jattebra vitsord till min manager, sa jag at lite sallad och lamnade arbetet.

Hamtade upp lilla Tajny och trodde jag skulle fa en smidig resa hem, men efter diverse krockar pa vagen sa tog det typ 45 min att komma hem. Lagade en snabb middag "Chicken Cordon Blue", badade Tajny och la mig framfor tv'n. Nu ska jag se ett avsnitt av "Will & Grace" sen ska jag sussa...

men!!!

Ps. Grattis Lotta och Krisse!!!!! Ar sa himla glad for eran skull!

Ps2. Imorgon ar jag ledig sa jag ska stada och njuta av min lediga dag sa jag ar hemma om nan av er vill ringa.

Puss och kram!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du verkar ha ett slitsamt liv,hoppas du har en snäll man som hjälper dej i hemmet så du slipper vara dubbelarbetande. Det är du värd.Du får iaf uppfostra honom så att du får ett drägligt liv.Ha det gott kramar "mamsen"

Anonym sa...

HAhahha , piik piik, Jag ringer kompis!!!

/S

Anonym sa...

Hoppas verkligen inte att ni bor i närheten av där det brinner. Läser på AB:s sida att elnätet kan slås ut där. Hurven. Ha en fortsatt trevlig helg en annan jobbar natt hela helgen.Kramar "mamsen"

Anonym sa...

Hej hjärtat nu har jag äntligen hittat hit! hoppas allt är bra med dig! /Danne