måndag 10 november 2008

Sa var helgen forbi...


Sa var det mandag igen...
Helgen har svichat forbi i en himla fart. Lordagen spenderade jag storre tiden pa jobbet och vid fem snaret kom Amika hem fran Farmor och da var det bara att svira om och fara till James foraldrar pa middag. Det var en herrans massa folk. Och visst sa glomde jag ju kameran saklart.
Men det var supertrevligt och vid halv nio sa akte vi hemat for da var Tajny jattetrott i ogat. Sjalv sackade jag framfor tv'n resten av kvallen for man ska ju upp tidigt pa sondagar och jobba.

Sondagen flot pa som vanligt, kom hem runt fem och lyckades laga middag, duscha, tvatta och natta Tajny innan vi slog pa en film. "Forgetting Sarah Marshall" ar ingen hojdare maste jag saga. Men den dog.

Sen hux flux blev det mandag morgon och jag skjutsade Tajny till farmor i morse, kom hem och skyndade pa jobbet. Blev overtid idag eftersom jag jobbade extra och var dar mellan 10 pa morgonen och halv atta pa kvallen sa jag ar lagomt mor nu. Ska slanga i mig en macka och studsa i sang. Sa natti natti!

Ps. Tack Sprit-syster for dina fina ord pa msn, hoppas du har superkul och vet att du ar saknad och alskad!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

det blir så roligt ibland då prickarna saknas..

"Den dog" :)

Hahhahaha, jag ska ut och se lite sol nu, klockan är bar halv 2 o jag har sovit 5h.

Puss
/S