onsdag 7 januari 2009

Onsdag


Sa kom en tidig onsdag morgon och nar jag val klev upp vid kvart i uppe sa var hela laget uppe. Jag svirade om och for till jobbet, vilket var ganska handelselost sa vid fyra akte jag hem.

Vi packade in oss i bilen och akte pa en lite mini seeightseeing via PCH till Seal Beach, Sunset, Huntington och Newport. I Huntington stannade vi till och strosade runt och sag solnedgangen.

Val hemma sa stuvade mormor ihop en grekisk pytt och vi la oss i soffan och sag en svensk vampyr film. Lite freaky men helt okej. Lite luckor i handlingen men men...

Imorgon ska ligan pa shopping medan jag jobbar och pa kvallen har vi biljetter till showen "STOMP". Personligen alskar jag den showen. Sag den forsta gangen i Boston typ 2001. Sa vi far vanta pa ovrigas recensioner.

Nu har snart alla lagt sig for kvallen, sa natti natti...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tyckte du inte att den var bra? Jag gillade den :)
Men jag är lite inne på vampyrfilmer nu åxå..

Så söt Tajny är på bilden ändå!

/S

Anonym sa...

Hej Carro!
Hittade din blogg via Hannas och hennes kompisars bloggs!Vilket fantastiskt liv du verkar ha därborta och så söt din tjej är men jag är ju lite trög...Amica & Tajny...har ni två barn???
Var ni aldrig hit i julas?Såg dej aldrig på Maxi i alla fall.
Har du typ samma jobb som du hade på Njuta eller?Varför har ni flyttat?
Vilken angenäma bekymmer du har med sprinkler system-kontra snöskottning!Så fascinerande!
Om du går in på min blogg får du se en Skelleftefilm,min älskade Rocky och katter...Ha det så underbart och kom förbi mej på IcaMaxi när du är hemma!
Heléne Fahlgren
http://optimalprimes.blogg.se/

Maria Jojje och Holly-Popp sa...

hittade hit tack vare emmys blogg- visste inte att du också var ute i cyberrymden =) hoppas allt är bra med er, och vilken fantastisk dotter du har! Kram kra från kalla norrland/ maria Singh

Anonym sa...

Hey you..

Ja du jag har blivit utmanad, så om du vill så får du åxå göra den..
Hur du gör kan du läsa på min blogg.

Tycker du det känns jobbigt så strunta i det, kul att se folks gamla bilder bara :)

/S

Anonym sa...

Herre jisses Carro. Du är fortfarande 24 år. Har fortfarande januari. Hur riktigt illa är det ställt? Saknar ett litet livstecken ifrån dej.
Kramar från "mamsen"